Πώς να προωθήσετε την τοπική σας επιχείρηση στις μηχανές αναζήτησης




Προώθηση τοπικής επιχείρηση στις μηχανές αναζήτησης

Πολλές επιχειρήσεις έχουν τοπικό χαρακτήρα, επικεντρώνονται δηλαδή στην εξυπηρέτηση πελατών σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.

Στην κατηγορία αυτή ανήκουν πολλά είδη, από καταστήματα λιανικής, ελεύθερους επαγγελματίες, εταιρίες εστίασης, ξενοδοχεία κτλ. 

Όταν κάποιος χρήστης στο διαδίκτυο πραγματοποιεί μια αναζήτηση για τις περιπτώσεις που περιγράψαμε είναι πολύ πιθανό ότι θα χρησιμοποιήσει ένα γεωγραφικό προσδιορισμό.  Για παράδειγμα αν ψάχνει για ηλεκτρολόγο θα θέλει κάποιον ο οποίος να είναι κοντά στο σπίτι του, πιθανότατα λοιπόν θα χρησιμοποιήσει τη λέξη-κλειδί «ηλεκτρολόγος Γλυφάδα», αν διαμένει στη συγκεκριμένη περιοχή. 

Από τη στιγμή που χρησιμοποιείται στη λέξη-κλειδί ο γεωγραφικός προσδιορισμός αλλάζουν και οι παράμετροι που έχουν σημασία για την βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων. Ας δούμε τι πρέπει να προσέξετε για να εμφανίζεται ψηλά η ιστοσελίδα σας για αναζητήσεις στην περιοχή σας.  

  • Εμφάνιση της διεύθυνσης , του τηλεφώνου και του ονόματος της εταιρίας στην ιστοσελίδα σας.
Φροντίστε ειδικά το τηλέφωνο να είναι το ίδιο σε όλες τις περιπτώσεις, δηλαδή αν η ιστοσελίδα σας εμφανίζεται σε διάφορους καταλόγους θα πρέπει να είναι το ίδιο. Ο λόγος που αυτό είναι σημαντικό είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να καταλάβουν αν πράγματι η επιχείρηση σας υφίσταται στην συγκεκριμένη περιοχή και ότι έχει τα συγκεκριμένα στοιχεία επικοινωνίας. Ένας τρόπος για να το επαληθεύσει είναι να βλέπει ότι όπου εμφανίζεται η επιχείρηση σας στο διαδίκτυο έχει τα ίδια στοιχεία επικοινωνίας.  
  • Εγγραφείτε στους χάρτες Google  Google maps
Είναι πολύ εύκολο να γίνει η καταχώρηση, θα πρέπει να έχετε πρώτα ένα λογαριασμό στο Gmail. Όταν υποβάλλεται την επιχείρηση σας σε αυτά η Google θα επαληθεύσει την ακρίβεια των στοιχείων επικοινωνίας είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω επιστολής.  
  • Δημιουργήστε μηχανισμούς για να γράφονται σχόλια για την επιχείρηση σας. 

Αυτό μπορεί να αφορά την καταγραφή σχολίων στην ιστοσελίδα σας ή σε άλλους ιστοτόπους στους οποίους είναι καταχωρημένη η επιχείρηση σας. Στη περίπτωση αυτή μπορείτε να αξιοποιήσετε και τα social media.  

  • Καταχωρίστε την επιχείρηση σας στους τοπικούς ηλεκτρονικούς καταλόγους.
Όταν καταχωρείτε την επιχείρηση σας σε  τοπικούς καταλόγους φροντίστε να επιλέγετε με συνέπεια την ίδια κατηγορία σε όλες τις καταχωρήσεις.  
  • Καταχωρίστε την επιχείρηση σας στο Foursquare
  • Φροντίστε να έχετε κάποια ποιοτικά backlinks, δηλαδή συνδέσμους από άλλες ποιοτικές και σχετικές με το αντικείμενο σας ιστοσελίδες οι οποίοι δείχνουν στην δική σας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια