Πολλές επιχειρήσεις έχουν τοπικό χαρακτήρα, επικεντρώνονται δηλαδή στην εξυπηρέτηση πελατών σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.
Στην κατηγορία αυτή ανήκουν πολλά είδη, από καταστήματα λιανικής, ελεύθερους επαγγελματίες, εταιρίες εστίασης, ξενοδοχεία κτλ.
Όταν κάποιος χρήστης στο διαδίκτυο πραγματοποιεί μια αναζήτηση για τις περιπτώσεις που περιγράψαμε είναι πολύ πιθανό ότι θα χρησιμοποιήσει ένα γεωγραφικό προσδιορισμό. Για παράδειγμα αν ψάχνει για ηλεκτρολόγο θα θέλει κάποιον ο οποίος να είναι κοντά στο σπίτι του, πιθανότατα λοιπόν θα χρησιμοποιήσει τη λέξη-κλειδί «ηλεκτρολόγος Γλυφάδα», αν διαμένει στη συγκεκριμένη περιοχή.
Από τη στιγμή που χρησιμοποιείται στη λέξη-κλειδί ο γεωγραφικός προσδιορισμός αλλάζουν και οι παράμετροι που έχουν σημασία για την βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων. Ας δούμε τι πρέπει να προσέξετε για να εμφανίζεται ψηλά η ιστοσελίδα σας για αναζητήσεις στην περιοχή σας.
- Εμφάνιση της διεύθυνσης , του τηλεφώνου και του ονόματος της εταιρίας στην ιστοσελίδα σας.
- Εγγραφείτε στους χάρτες Google Google maps.
- Καταχωρείστε την εταιρία σας στο Google my Business
- Δημιουργήστε μηχανισμούς για να γράφονται σχόλια για την επιχείρηση σας.
Αυτό μπορεί να αφορά την καταγραφή σχολίων στην ιστοσελίδα σας ή σε άλλους ιστοτόπους στους οποίους είναι καταχωρημένη η επιχείρηση σας. Στη περίπτωση αυτή μπορείτε να αξιοποιήσετε και τα social media.
- Καταχωρίστε την επιχείρηση σας στους τοπικούς ηλεκτρονικούς καταλόγους.
- Καταχωρίστε την επιχείρηση σας στο Foursquare.
- Φροντίστε να έχετε κάποια ποιοτικά backlinks, δηλαδή συνδέσμους από άλλες ποιοτικές και σχετικές με το αντικείμενο σας ιστοσελίδες οι οποίοι δείχνουν στην δική σας.
0 Σχόλια