Πως θα βγει η σελίδα μου πρώτη στο Google και θα παραμείνει εκεί;


 SEO ιστοσελίδας


Αυτή η ερώτηση είναι από τις πιο συχνές που ακούμε από τους πελάτες μας.  

Τι σημαίνει SEO; Τι είναι το Search Engine Optimization;  

Όλοι ψάχνουν στο Google για να βρουν αυτό που θέλουν και με την ίδια λογική θέλουν να μπορούν να βρεθούν από τους υποψήφιους πελάτες τους.  

Τι σημαίνει όμως “να βρεθώ ψηλά στο Google” και γιατί είναι σημαντικό; Ας αρχίσουμε από το δεύτερο μέρος.

Γιατί είναι σημαντικό; 

Η απάντηση είναι απλή.  

Ο πρώτος λόγος χρήσης του internet είναι η αναζήτηση πληροφοριών. 

Ο κόσμος ψάχνει στο Google να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει, είτε είναι η αγορά κάποιου προϊόντος, είτε είναι η παροχή κάποιας υπηρεσίας, είτε η γενικότερη αναζήτηση πληροφορίας για κάποιο συγκεκριμένο θέμα.  

Σκεφτείτε τι κάνετε εσείς. Θα ψάξετε κάτι και θα περιμένετε να βρείτε αυτό που ψάχνετε στα πρώτα αποτελέσματα.  

Πόσες φορές συνεχίζετε στη δεύτερη σελίδα αποτελεσμάτων; Μάλλον σπάνια…  Το ίδιο κάνουν και οι πελάτες σας. Αν δεν σας βρουν στην πρώτη σελίδα, τότε το πιο πιθανό είναι να καταλήξουν στην ιστοσελίδα κάποιου ανταγωνιστή σας.  

Και έτσι οδηγούμαστε στη σημαντική ερώτηση. 

 Πως θα “ανέβει” η σελίδα σας στην πρώτη σελίδα; 

Ας ξεκαθαρίσουμε κάποια βασικά σημεία:  

1. Δεν γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη  

Θέλω αύριο να βρίσκεται το website μου στα πρώτα αποτελέσματα. Γίνεται; Όχι!  Δεν υπάρχει κάποια μαγική συνταγή. Χρειάζεται υπομονή, μεθοδικότητα και χρόνος.  Ανάλογα με την αγορά και τον ανταγωνισμό, ο χρόνος αυτός μπορεί να είναι από 2-3 μήνες και να φτάσει σε εξαιρετικές περιπτώσεις τον 1 ή τα 2 χρόνια. 

2. Χρειάζονται σωστές βάσεις  

Η ιστοσελίδα πρέπει να είναι σωστά χτισμένη και δομημένη σε όλα τα επίπεδα.  Το ρομποτάκι του Google πρέπει να μπορεί να τη διαβάσει και να καταλάβει γιατί πρέπει να την ανεβάσει ψηλότερα.  Από τον προγραμματισμό της σελίδας μέχρι την αρχιτεκτονική του μενού πλοήγησης, την επιλογή των τίτλων και τη δημιουργία backlinks, όλα πρέπει να ακολουθούν μια στρατηγική και μια ποιότητα στην υλοποίησή τους. 

3. Χρειάζεται ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο  

Η Google και κάθε μηχανή αναζήτησης θέλει να προσφέρει στους χρήστες όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο για αυτό που ψάχνουν.  Αν λοιπόν θεωρήσει 10 σελίδες πιο ποιοτικές και σχετικές από τη δική σας, τότε γιατί να φέρει τη δική σας ψηλότερα;  Ένα μεγάλο μέρος της SEO στρατηγικής, είναι η στρατηγική περιεχομένου (Content Marketing).  Το ποιοτικό περιεχόμενο έχει δύο στόχους:      

  • Την παροχή αξίας προς τον χρήστη     
  • Το targeting συγκεκριμένων keywords 
 Ο σωστός συνδυασμός τους και η κατάλληλη ισορροπία θα ανεβάζει σταδιακά τη σελίδα σας στα αποτελέσματα των σχετικών αναζητήσεων. 

4. Χρειάζεται μακροχρόνια στρατηγική και προσαρμογή  

Το SEO δεν είναι κάτι που γίνεται μία φορά και δουλεύει για πάντα. Αντίθετα είναι μια διαρκής προσπάθεια.  Ο αλγόριθμος της Google αλλάζει περισσότερες από 400 φορές ετησίως και μαζί του αλλάζουν και τα κριτήρια.  Για να παραμείνει μια σελίδα στα πρώτα αποτελέσματα, θα πρέπει να ανανεώνεται, να προσθέτει περιεχόμενο, να δημιουργεί αξία, να αυξάνει τα backlinks (links από άλλες σελίδες προς τη δική σας).  

Όταν όμως το καταφέρετε, θα αυξηθεί σημαντικά η αξιοπιστία της σελίδας σας, οι επισκέψεις και μαζί με αυτές και οι πελάτες σας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια