Πόσο κοστίζει η προώθηση ιστοσελίδας

 

Πόσο κοστίζει η προώθηση ιστοσελίδας

Η προώθηση ιστοσελίδας είναι μια ζωτική διαδικασία ώστε η ιστοσελίδα σας να λάβει την ανάλογη επισκεψιμότητα και συνεπώς να εκπληρώσει τον λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκε. 

Το κόστος προώθησης μιας ιστοσελίδας έχει να κάνει με δυο παράγοντες. 

Ο πρώτος είναι το είδος προώθησης και ο δεύτερος έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό στα keywords τα οποία στοχεύουμε. 

Και όπως λέει και η γνωστή ρήση, «Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια ημέρα», έτσι όταν πολύ σωστά επιλέξετε να μπείτε στη διαδικασία προώθησης της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να γνωρίζετε πως η επιμονή και η υπομονή είναι τα δυο όπλα που θα σας συνοδεύουν σε αυτό το ταξίδι ανάπτυξης της επιχείρησής σας. 

Αλλά ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά στις παρακάτω ενότητες.    

Οι δυο κύριοι τρόποι προώθησης ιστοσελίδας είναι το SEO και οι διαφημιστικές καμπάνιες Google Adwords. 

Καθεμία απαιτεί διαφορετικό χρόνο υλοποίησης, τεχνικές και προφανώς και κόστος. Το SEO το οποίο αποτελεί το πιο αποτελεσματικό κανάλι μάρκετινγκ με την μεγαλύτερη επιστροφή επένδυσης ή αλλιώς ROI, ξεκινάει με την υλοποίηση ενός εξατομικευμένου πλάνου προώθησης για το οποίο ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας καλείται να επενδύσει ένα χρηματικό ποσό τουλάχιστον για περίοδο εξαμήνου στον freelancer ή εταιρεία που θα αναλάβει την υλοποίηση της βελτιστοποίησης. 

Η προώθηση seo δεν είναι μια εύκολη και γρήγορα διαδικασία οπότε χρειάζεται και χρόνο, και χρήμα αλλά πάνω από όλα σωστές και εξειδικευμένες γνώσεις.     

Το ποσό αυτό συμφωνείται εκ των προτέρων και περιλαμβάνει και ένα είδος τεχνικής υποστήριξης για το site μετά το πέρας της βελτιστοποίησης. Το ποσό κατατίθεται σε μηνιαία βάση και περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν ώστε να αποκτήσει η σελίδα υψηλές κατατάξεις βάσει του αλγόριθμου της Google. 

Όταν πραγματοποιηθούν όλες αυτές οι ενέργειες στο διάστημα των 6 μηνών τότε ο πελάτης απολαμβάνει και βλέπει όλα εκείνα τα οφέλη που του επέφερε αυτή η επένδυση. 

Τα οφέλη αυτά είναι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις, γεγονός που θα του αποφέρει το επιθυμητό κέρδος ώστε να μπορεί παράλληλα να ξεκινήσει την προώθηση και νέων λέξεων κλειδιά με υψηλή επιστροφή επένδυσης. Το πόσο σημαντικό είναι το SEO για μια επιχείρηση το καταλαβαίνετε πολύ εύκολα.     

Από την άλλη, το Google Ads είναι η υπηρεσία με συνδρομή θα λέγαμε. Το μηνιαίο κόστος ορίζεται από την ίδια την Google η οποία λειτουργεί με ένα μοντέλο δημοπρασίας ανάμεσα στους ενδιαφερόμενους διαφημιζόμενους και τα αντίστοιχα keywords. 

Όσο μεγαλύτερο είναι το διαφημιστικό ποσό που κάποιος διατίθεται να πληρώσει, τόσο μεγαλύτερη είναι και η προβολή που του εξασφαλίζει η Google. 

Ωστόσο, τα οφέλη από τις διαφημιστικές καμπάνιες σταματούν να υπάρχουν αν δεν ανανεωθεί η συνδρομή στην υπηρεσία της Google. Στις Google Ads είναι σημαντική η διαχείρισή τους από κάποιον ειδικό που θα ξέρει να επιλέξει keywords με μικρό ανταγωνισμό, ώστε το κόστος των διαφημίσεων να κινείται σε λογικά επίπεδα παρέχοντας ωστόσο τα επιθυμητά αποτελέσματα.     

Βασικός παράγοντας στο κόστος της προώθησης, όπως και σε κάθε άλλη μορφή μάρκετινγκ είναι ο ανταγωνισμός. 

Όσο μεγαλύτερος ανταγωνισμός, τόσο μεγαλύτερο θα είναι προφανώς και το κόστος της προώθησης ειδικά εάν βρείτε κάποιον ο οποίος είναι seo expert, προφανώς θα πρέπει να πληρώσετε τα ανάλογα χρήματα για τις γνώσεις που παρέχει. 

Για τον λόγο αυτόν η εις βάθος έρευνα και μελέτη του ανταγωνισμού είναι ζωτικής σημασίας για μια ενέργεια ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς θα καθορίσει τόσο το κόστος όσο και την αποτελεσματικότητα της προώθησης της ιστοσελίδας.    

Για τον παραπάνω λόγο, ένας έμπειρος επαγγελματίας που είναι άριστος γνώστης της λειτουργίας του ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να αρνηθεί να αναλάβει με συγκεκριμένους κλάδους ή αγορές στις οποίες επικρατεί τρομερός ανταγωνισμός, πράγμα που καθιστά αδύνατη την αποτελεσματική υλοποίηση μιας καμπάνιας. Σε τέτοιες περιπτώσεις μόνο ένα πολύ υψηλό διαφημιστικό ποσό σε συνδυασμό με άριστες γνώσεις προώθησης μπορούν να αποφέρουν αποτελέσματα.    

Ένας σωστός λοιπόν επαγγελματίας, θα μελετήσει και αξιολογήσει την κατάσταση και τον ανταγωνισμό και έπειτα αν μπορεί να το υλοποιήσει θα εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο και πλήρως κοστολογημένο πλάνο μάρκετινγκ. 

Σε κάθε περίπτωση, κάθε εταιρεία που θέλει να επενδύσει σοβαρά στην ανάπτυξη και διαφήμισή της και θέλει να δει αποτελέσματα, οφείλει να διαθέτει ένα σοβαρό διαφημιστικό budget για ψηφιακό μάρκετινγκ πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε ενέργεια προώθησης.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια