Η προώθηση ιστοσελίδων αποτελεί μία από τις κύριες μεθόδους κερδοφορίας μίας επιχείρησης.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να ενσωματώσετε τους ακόλουθους παράγοντες στην ιστοσελίδα σας, προκειμένου να την μετατρέψετε σε ένα επιτυχημένο εργαλείο παραγωγής κέρδους:
• Αισθητική – Η βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO) και η δικτύωση δεν θα έχουν καμία αξία για την προώθηση της ιστοσελίδας σας αν οι άνθρωποι απογοητευτούν τη στιγμή που εισέλθουν στην ιστοσελίδα σας. Οι χρήστες παρατηρούν προτού διαβάσουν. Τα πάντα στην ιστοσελίδα σας, από την γραμματοσειρά του κειμένου μέχρι τα χρώματα που χρησιμοποιούνται, πρέπει να δημιουργούν μία συγκεκριμένη αισθητική έλξη. Πρόκειται για μία θεμελιώδη αλήθεια στο μάρκετινγκ, η οποία αποτελεί το λόγο που πρέπει να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας θα δείχνει αρκετά ωραία, ώστε να προσελκύσει την προσοχή των επισκεπτών.
• Καινοτομία – Η προσέλκυση της προσοχής των επισκεπτών σας δεν είναι αρκετή. Θα χρειαστεί να «αναγκάσετε» τους επισκέπτες να παραμείνουν στην ιστοσελίδα σας για αρκετή ώρα, προκειμένου να τους δώσετε να καταλάβουν με τι σχετίζεται η ιστοσελίδα σας. Πρέπει να ξεχωρίσετε από το πλήθος, ειδικά αν προσπαθείτε να διεισδύσετε σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά στον κόσμο του affiliate μάρκετινγκ.
• Προσβασιμότητα – Μόλις εξασφαλίσετε την προσοχή των επισκεπτών σας, το επόμενο πράγμα που θα θέλουν να κάνουν είναι να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα σας. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να καταστήσετε εύκολο για τους επισκέπτες σας να εισέρχονται και να εξέρχονται από την ιστοσελίδα σας.
• Αξιοπιστία – Η προώθηση ιστοσελίδων είναι καταδικασμένη σε αποτυχία αν δεν καταφέρετε να χτίσετε κάποιον βαθμό αξιοπιστίας με την πάροδο του χρόνου. Η αξιοπιστία αποτελεί μία από τις πιο δύσκολες προκλήσεις στην προώθηση ιστοσελίδων και γι’ αυτό το λόγο πρέπει να είστε διαφανείς και προσεχτικοί σχετικά με την προσέγγιση σας σε ό,τι αφορά το μάρκετινγκ.
Φροντίστε να μείνετε προσηλωμένοι σε αυτά τα τέσσερα συστατικά στοιχεία, κατά την εκστρατεία προώθησης της ιστοσελίδας σας, και θα καταφέρετε να αποκομίσετε οικονομικό όφελος τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.
0 Σχόλια