Warmup SEO

 

warm up SEO

Ένα από τα “tricks” που μπορούν να χρησιμεύσουν ως SEO boost για sites τα οποία αρέσκονται να επεκτείνουν τον κύκλο τους, ή τουλάχιστον δεν αρκούνται στο να κλείνονται στο κουτί τους, μ’ αρέσει να το βλέπω ως “SEO warmup”!

Προϋποθέτει:

  • Γνώση της αγοράς ή έγκυρες πληροφορίες για την εξέλιξη των πραγμάτων στο χώρο που δραστηριοποιείται η επιχείρηση.
  • Σωστό σχεδιασμό. Ευελιξία και αρκετός χρόνος απόκρισης ώστε να χωρέσει και η προετοιμασία SEO ενεργειών.
  • Resources για αυτές τις ενέργειες.

Η ιδέα όμως είναι απλή:

Παράδειγμα 1:  Real Estate Company

Έστω μεσιτικό γραφείο όπου έχει ήδη ένα site, το οποίο έχει δομήσει το SEO του πάνω σε συγκεκριμένα search terms. Για το παράδειγμά μας, το site μπορεί να βγαίνει πρώτο στο search term: «οικόπεδα Πύργος Ηλείας»

Προχωράμε στο παράδειγμά μας: Ο μεσίτης γνωρίζει ότι θα δημιουργηθεί στην περιοχή ένα νέο ενυδρείο, το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο στα Βαλκάνια. Πολλοί θα το ψάξουν και θα αποτελέσει πόλο έλξης τόσο για Έλληνες τουρίστες, όσο και για ξένους επενδυτές.

Δημιουργούμε ένα άρθρο ή μια εντελώς νέα σελίδα/mini-site, σχετικά με τα χαρακτηριστικά του νέου ενυδρείου, τα σχέδια και τον χώρο όπου θα στεγάζεται. Κάνουμε launch και targetάρουμε με elements της σελίδας τα οποία θα μας ωφελήσουν έμμεσα , πχ “τοποθεσία ενυδρείο Ηλείας”,  “οικόπεδο ενυδρείου Ηλείας”. Τα searches για “ενυδρείο Ηλείας” είναι αναπόφευκτα, οπότε όσες περισσότερες επισκέψεις και backlinks τόσο θα μεγαλώνει το Rank της σελίδας μας.

Μόλις φθάσει σε ένα καλό σημείο, χρησιμοποιούμε την σελίδα ως βάση και απλώς αλλάζουμε το άρθρο προς όφελός μας, π.χ. άρθρο σχετικά με την «Μεταπολιτική αξία των τριγύρω οικοπέδων».

Παράδειγμα 2:  E-Commerce Site

‘Ένα πιο ουσιαστικό και εύκολο παράδειγμα , ως προς την εύρεση content τουλάχιστον, είναι το εξής:

Έστω site που εμπορεύεται προϊόντα. Το site έχει κανονικά τα promotions του, τις landing pages του και όλο το «τυπικό» SEO structure που χρειάζεται. Η πολυπλοκότητα μιας τέτοιας σελίδας μπορεί να βοηθήσει το site ώστε να πετύχει καλύτερο rank (σκεφτείτε, πολλές σελίδες προϊόντων με πολλά internal backlinks κάνουν boost τις υπόλοιπες εσωτερικές σελίδες κτλ).

Τι συμβαίνει όμως με τα νέα προϊόντα τα οποία δεν έχουν φθάσει ακόμα στην αγορά; Τι διαφοροποιεί το συγκεκριμένο site με έναν ανταγωνιστή του, την στιγμή που και οι δύο θα λάβουν ταυτόχρονα τα νέα επαναστατικά προϊόντα; Είναι ευκαιρία λοιπόν να εκμεταλλευτούμε το έντονο search traffic που αναπόφευκτα θα προκληθεί από blogs, forums, review sites ή rumor sites με τον εξής τρόπο: Φτιάχνοντας μια landing page η οποία θα περιέχει προσεκτικά επιλεγμένα SEO elements για την κάθε περίσταση.

Πιο συγκεκριμένα, από φήμες υπάρχει η τάση να περιμένουμε την εταιρία Apple να μπαίνει στον αγώνα των τηλεοράσεων με την δικιά της εκδοχή, ονόματι “Apple Television”. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτά τα search trends με το να φτιάξουμε μια landing page η οποία θα έχει είτε αντίστοιχα προϊόντα με έξυπνες τοποθετήσεις, π.χ. «Samsung SmartTV vs Apple. Θα μπορέσει να ανταπεξέλθει η Apple με Television?» ή απλώς συγκεντρώνοντας τις φήμες, π.χ. τεχνικά χαρακτηριστικά, mockups, απόψεις ειδικών κτλ.

Με αυτό τον τρόπο, η ουσιαστική σελίδα μας γίνεται warmup και ανεβαίνει στο rank έναντι των αντιπάλων που δεν έχουν κάνει την αντίστοιχη κίνηση. Μόλις το προϊόν βγει στην αγορά αλλάζουμε αυτή την σελίδα σε σελίδα προϊόντος προς αγορά.

Το warmup μας βοήθησε να βρεθούμε ανάμεσα σε σημαντικότερα search results πριν κυκλοφορήσει το προϊόν, ώστε να είμαστε έτοιμοι για το ουσιαστικό launch.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια