Θυμάστε τις ημέρες κατά τις οποίες αυτός που ασχολούνταν με την προώθηση ιστοσελίδας ασχολούνταν μόνο με keywords, meta tags και μερικές καταχωρήσεις σε γενικούς καταλόγους;
Εκείνες οι μέρες έχουν παρέλθει προ πολλού. Σήμερα η προώθηση ιστοσελίδων απαιτεί πολύ χρόνο και αφοσίωση για να πετύχεις καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Τι περιλαμβάνουν οι εργασίες ένός SEO expert για το 2022;
Website Accessibility και φιλικές προς τους χρήστες ιστοσελίδες
Ορισμένοι πιστεύουν – well, όχι απλά ορισμένοι, η πλειοψηφία είναι… – ότι το Α και το Ω είναι να φέρει κάποιος επισκέπτες στο site του με το να πετύχει υψηλές θέσεις.
Αλλά τι γίνεται αν η ιστοσελίδα είναι για κλάματα και ο επισκέπτης αποχωρεί σε 2 δευτερόλεπτα; Οι χρήστες είναι ανυπόμονοι. Αν δεν βρουν αυτό που θέλουν άμεσα και εύκολα, θα φύγουν. Το επόμενο site είναι δύο κλικ μακριά.
Το 2022 θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι η ιστοσελίδα είναι δομημένη σωστά και εύκολη στο crawling. Για να δείτε αν έχετε κάνει καλή δουλειά, πάρτε έναν άσχετο με τον χώρο (γονέα, φίλο, γιαγιά/παππού κλπ) και βάλτε τον στην ιστοσελίδα που προωθείτε.
Μπορεί να βρει εύκολα την landing page; Μπορεί να διαβάσει εύκολα τα κείμενα και τα στοιχεία επικοινωνίας; Αν δυσκολευτεί να βρει αυτό που στοχεύετε, τότε κάτι κάνετε λάθος.
Keyword research και στόχευση
Υπάρχουν εκατοντάδες ιστοσελίδες εκεί έξω που προσφέρουν την ίδια – αν όχι καλύτερη – πληροφορία ή υπηρεσία που προσφέρετε και εσείς (εκτός αν έχετε την μία στο εκατομμύριο ιδέα για κάτι που δεν υπάρχει ακόμα).
Τι θα κάνετε για να φέρεται οργανικό traffic;
Για παράδειγμα: Ας πούμε ότι ένας πελάτης σας δημιουργεί μία ενημερωτική ιστοσελίδα για μία πάθηση, ιατρικού περιεχομένου στα αγγλικά. Ας πούμε για την κατάθλιψη. Θα του προτείνατε προώθηση στην λέξη “depression”; Αν θέλατε να πετύχετε υψηλά rankings σε αυτήν την λέξη θα έπρεπε να προσπεράσετε παγκόσμιους οργανισμούς, τεράστια ιατρικά portals και κυβερνητικούς οργανισμούς με υψηλό Google Authority.
Ειλικρινά, δεν παίζει. Άρα τα keyphrases που θα στοχεύσετε θα πρέπει να είναι προσεκτικά επιλεγμένα. Με το Google Keyword Tool επιλέξτε φράσεις με λιγότερο ανταγωνισμό, και σαφώς λιγότερες αναζητήσεις (στην Ελλάδα είναι ελάχιστα τα keywords με υψηλό ανταγωνισμό). Λιγότερες αναζητήσεις σημαίνει λιγότεροι επισκέπτες, αλλά αν είναι επιλεγμένες σωστά, ίσως σημαίνει μεγαλύτερο conversion rate.
Αφού επιλέξετε τους στόχους σας σε επίπεδο λέξεων, δημιουργήστε προσεκτικά περιεχόμενο γύρω από αυτές. Κάτι που μας οδηγεί στην επόμενη ευθύνη/δουλειά.
Δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου (content strategy)
Έχουμε επιλέξει τις φράσεις που στοχεύουμε προσεκτικά.
Τώρα χρειάζεται να “χτίσουμε” περιεχόμενο γύρω από αυτές. Αν σαν άτομο που ασχολείστε με την προώθηση, δεν είστε καλός στον γραπτό λόγο ή αν δεν κατέχετε την γλώσσα στην οποία απευθύνεται η ιστοσελίδα, προσλάβετε κάποιον επαγγελματία copywriter.
Οδηγήστε τον στην δημιουργία του περιεχομένου που χρειάζεστε. Όταν λέμε περιεχόμενο πλέον, δεν αναφερόμαστε μόνο σε άρθρα. Μιλάμε επίσης για infographics, applications, evergreen content, διάφορα εργαλεία κ.ο.κ.
Αν καταφέρετε να δημιουργήσετε viral περιεχόμενο (οποιασδήποτε μορφής), γιορτάστε το. Είναι εξαιρετικά δύσκολο. Δουλειά σας είναι επίσης να διαχειρίζεστε το περιεχόμενο έξυπνα. Η διαχείριση μπορεί να περιλαμβάνει το που θα δημοσιευτούν τα άρθρα. Κάποια μπορεί να προορίζονται για guest blogging, άλλα για καταλόγους άρθρων και φυσικά κάποια για blog post στην ίδια την ιστοσελίδα.
Όλοι γνωρίζουμε ότι η Google αγαπάει το περιεχόμενο. Όχι όμως οποιοδήποτε περιεχόμενο. Ένας καλός SEO expert δεν συμβιβάζετε με copy/paste ή low quality περιεχόμενο.
Link Building
The never ending SEO job. Ήταν στις ευθύνες μας το 2000, είναι στις ευθύνες μας και το 2022. Αλλά με πολύ διαφορετικό τρόπο. Ερευνήστε, καταγράψτε και δημιουργήστε ευκαιρίες για συνδέσμους.
Υπάρχουν εκατοντάδες ιστοσελίδες που μπορούν να παρέχουν με κάποιον τρόπο link προς την σελίδα σας. Μπορείτε να τις βρείτε; Κάντε την όλη διαδικασία να φαίνεται φυσιολογική.
Τα directories είναι οκ, αλλά δεν θα πετύχετε υψηλά ranks μόνο από αυτό.
Άλλες ευθύνες
Η δουλειά ενός SEO expert δεν είναι μόνο όσα αναφέραμε πιο πάνω. Είναι πολλά περισσότερα, όπως:
- Νέα search protocols (rel=author, Video κλπ)
- Άλλες αναζητήσεις (τοπικές, εικόνες, blogs, social, mobile κλπ)
- Διαχείριση κοινότητας. (Δημιουργία ή/και συμμετοχή σε συζητήσεις γύρω από το θέμα)
- Social Media Marketing (διαχείριση λογαριασμών με σκοπό την προώθηση)
- και άλλα.
0 Σχόλια