Συχνά λάθη στο Content Marketing

 

Συχνά λάθη στο Content Marketing


Τα τελευταία χρόνια όλα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται προς το content marketing χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα τους. 

Το Content Marketing βοηθά νέες ιστοσελίδες να έρθουν σε επαφή με το κοινό τους, προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες και ενθαρρύνοντας το επαναληπτικό marketing  Αλλά πολλές φορές οι ενέργειες τους δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα. 

Για ποιο λόγο; 

Ας δούμε τα πιο συχνά λάθη στο content marketing.

 

 1. Άσχετο Περιεχόμενο      

Πολλές φορές γίνεται ανάρτηση άσχετου περιεχομένου που δεν έχει καμία σχέση με το κοινό που απευθύνεται κάποια ιστοσελίδα ή επιχείρηση.

Είναι σημαντικό πριν αρχίσει η δημιουργία του περιεχομένου να υπάρχει κάποια στρατηγική και στόχοι γύρω από αυτό. Έτσι μπορείτε να στοχεύσετε καλύτερα το κοινό σας και να υπάρχουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

 

 2. Ελλιπές περιεχόμενο  

Ένας άλλος σημαντικό λάθος είναι το ελλιπή ή ελάχιστο περιεχόμενο. Αν δεν μπορείτε να διαθέσετε τον απαιτούμενο χρόνο για να ετοιμάσετε ποιοτικό περιεχόμενο που μπορεί να ενδιαφέρει το κοινό σας, για ποιο λόγο να αφιερώσουν χρόνο για να το επισκεφτούν.  Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σχετικό με το κοινό σας αλλά και να προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες. 

 

3. Περιεχόμενο γεμάτο keywords.  

Τα προηγούμενα χρόνια οι μηχανές αναζήτησης καθόριζαν τα αποτελέσματα τους μέσω των λέξεων κλειδιών που περιείχε το περιεχόμενο. Αυτό ισχύει και σήμερα αλλά σε μικρότερο βαθμό.  Πλέον η εμπειρία του χρήστη αποτελεί σημαντικότερο κριτήριο για τις μηχανές αναζήτησης και το περιεχόμενο που θα δημιουργηθεί πρέπει να στοχεύει στην καλύτερη δυνατή εμπειρία. 


4. Υπερβολικά μεγάλα κείμενα  

Το μέγεθος των κειμένων  είναι σημαντικό για τις μηχανές αναζήτησης αλλά μπορεί να καταλήξει κουραστικό για το κοινό σας. Προτιμήστε να εμπλουτίσετε τα κείμενα σας με σχετικές εικόνες και φροντίστε να χρησιμοποιήσετε μικρές παραγράφους.


5. Συνέχεια περιεχομένου  

Όταν ξεκινήσετε το content marketing θα πρέπει να υπάρχει κάποια συνέχεια σε αυτό. Δεν μπορείτε απλώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο μια φορά και να επαναπαυτείτε.  Χρειάζεται συνεχής ροή περιεχομένου για να κρατήσετε το κοινό σας και να ενθαρρύνετε περισσότερες επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια