Όλοι υποσχόμαστε πρώτη σελίδα google … ε και;

Όλοι υποσχόμαστε πρώτη σελίδα google … ε και;

Σας εξηγούμε γιατί η πρώτη σελίδα Google δε σημαίνει απαραίτητα κέρδη

Σε μεγάλο βαθμό φταίμε και εμείς, η SEO κοινότητα, για την παρεξήγηση που υπάρχει στον κλάδο μας. Δεν έχουμε καταφέρει να εξηγήσουμε στους πελάτες μας τι ακριβώς σημαίνει SEO.  
 
Διατυμπανίζουμε ότι θα σας βγάλουμε στην ‘1η σελίδα’ της Google σε ένα μήνα, σε μια εβδομάδα, αύριο! Ε και;  
 
Ας υποθέσουμε ότι ένα φτωχό λειτουργικά και αισθητικά website  βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google για μια σημαντική λέξη-κλειδί. 
 
Τι συμβαίνει τότε;  
 
Όταν ο χρήστης είναι έτοιμος να πραγματοποιήσει μια αγορά, θα ψάξει και στη δεύτερη, ακόμα και στην τρίτη σελίδα. Και εκεί θα έχετε να ανταγωνιστείτε 10 με 30 websites με καλύτερο design, καλύτερη λειτουργικότητα και καλύτερο περιεχόμενο. 
Τα οποία γενικώς θα δείχνουν μια εικόνα σοβαρότερης επιχείρησης η οποία εφόσον προσέχει την ιστοσελίδα της, θα προσέχει και τους πελάτες της. 
Αυτοί οι συνειρμοί είναι αναπόφευκτοι για όλους μας.  
 
Τι θέλουμε να πούμε; 
 
Προτού επενδύσετε στο SEO για να φέρετε κίνηση στο website σας, βεβαιωθείτε ότι η βιτρίνα σας, η ιστοσελίδα σας, θα σταθεί στο ‘ύψος’ της απέναντι στον  ανταγωνισμό.  
 
Εάν διαθέτετε eshop, δημιουργείστε ένα σύγχρονο eshop,  φιλικό στους χρήστες  το οποίο θα εμπνέει εμπιστοσύνη και ποιότητα. Κάντε το εύκολο στους χρήστες να βρουν αυτό που ψάχνουν και ακόμα καλύτερα, δώστε τους και κάποια προσφορά σαν επιβράβευση της ηλεκτρονικής τους αγοράς.  
 
Εάν διαθέτετε κάποιο blog, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό του είναι ενδιαφέρον και οι επισκέπτες θα διαβάσουν παραπάνω από μια σελίδες. Χρησιμοποιείστε ελκυστικούς τίτλους στα άρθρα. 
 
Η Google σωστά υποβαθμίζει τα websites στα οποία οι χρήστες με το που μπουν στην αρχική σελίδα, εγκαταλείπουν (υψηλό bounce rate). 
 
Όταν η πλειοψηφία μπαίνει σε μια ιστοσελίδα και φεύγει κατευθείαν, η Google λαμβάνει αρνητικά μηνύματα και δρα αναλόγως.  Εάν διαθέτετε ιστοσελίδα γενικής φύσεως, σίγουρα θα έχετε ανταγωνιστές. Βεβαιωθείτε ότι δεν υστερείτε απέναντι τους, τόσο σε ποιότητα, όσο και λειτουργικότητα. 
 
Φροντίστε να δώσετε την ευκαιρία στους επισκέπτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας εύκολα, εάν αυτός είναι ο τελικός σας σκοπός.  Η δουλειά του SEO expert είναι να συμβουλεύει σε ακριβώς τέτοια ζητήματα, γιατί το συμφέρον του πελάτη είναι και δικό του συμφέρον, μακροπρόθεσμα.  
 
Αλλά οι περισσότεροι SEO’s δεν δίνουν ιδιαίτερη βάση στο web design και τα usability standards, οπότε προτιμούν να περιορίζονται στις κλασσικές SEO τεχνικές. Οι οποίες γίνονται ολοένα και λιγότερο αποτελεσματικές καθώς η google λαμβάνει σοβαρότατα τόσο το design όσο και την κίνηση από τα social media στην ιστοσελίδα σας.  
 
Ανακεφαλαιώνοντας: Προτού φωνάξετε τους καλεσμένους στο πάρτυ σας, εξασφαλίστε τα απαραίτητα υλικά. Αλλιώς θα φύγουν νωρίς και του χρόνου δε θα ξαναέρθουν!  
 
Εάν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, είστε ευπρόσδεκτοι να το διαδώσετε ή να το σχολιάσετε!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια