Έχει πεθάνει το SEO;

Έχει πεθάνει το SEO;

Και μόνο ακούγοντας αυτήν την ερώτηση  το μυαλό μου γεμίζει σκέψεις. Ή  χαμογελάω. Ή  στεναχωριέμαι. Και εγώ δεν ξέρω πλέον πως με κάνει να νιώθω.

Πολλοί λένε ότι «το SEO έχει πεθάνει» από τότε που άρχισε να υπάρχει.

 Σίγουρα το SEO  Δεν έχει πεθάνει ακόμα!

Όμως για ποιο λόγο γράφω για αυτό το θέμα;

Επειδή κάθε χρόνο έρχονται νέες εξελίξεις στην βιομηχανία του SEO, όπως καταλαβαίνεται   αυτό εγείρει σκέψεις για να αναρωτιόμαστε αν έχει πεθάνει το SEO.

Το Ίντερνετ πέρασε από αρκετές τροποποιήσεις τα τελευταία 30 χρόνια, και ενώ οι τακτικές στο SEO έχουν φυσικά αλλάξει, όσο υπάρχουν οι μηχανές αναζήτησης, το να έχουμε μια καλή κατάταξη σε αυτές θα είναι σημαντικό.

Η νέα τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε και εξερευνούμε το Ίντερνετ, αλλά οι μηχανές αναζήτησης θα είναι πάντα ένας σημαντικός παράγοντας, που θα μας οδηγεί να  παραμετροποιούμε τις πληροφορίες μας για  τους συνεχώς εξελισσόμενους αλγόριθμους αναζήτησης.

Σε αυτήν την νέα εποχή της Μηχανικής Μάθησης (Machine Learning), όπου κυριαρχεί η Τεχνητή Νοημοσύνη (IT) με βάση της τους αλγόριθμους που μαθαίνουν από τα δεδομένα, θα σας εξηγήσω γιατί το SEO είναι ζωντανό και ουσιώδες.

Όταν ένα άτομο  ψάχνει πληκτολογώντας μία φράση για να βρει τα πιο κατάλληλα αποτελέσματα για τις ανάγκες του, οι Μηχανές αναζήτησης αναγκάζονται να βρίσκουν στοιχεία για να καθορίσουν και την πρόθεση του συγγραφέα αλλά και του αναγνώστη.

Οι αναζητήσεις στο Ίντερνετ που γίνονται από τους ανθρώπους δεν θα εξαφανιστούν. Εμείς απλά θα τις εκτελούμε από έξυπνα ρολόγια, αυτοκίνητα και άλλες συνδεδεμένες συσκευές που θα κάνουν τις δικές τους αναζητήσεις.

Η επισκεψιμότητα στο WEB θα συνεχίσει να ανεβαίνει, και αυτό δημιουργεί μια μεγαλύτερη ανάγκη για πιο χρήσιμο περιεχόμενο στις ιστοσελίδες μας.

Αυτό θα κάνει την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων πιο ζωτική και ακόμη περισσότερο ανταγωνιστική.

Καθώς θα γίνονται περισσότερες αναζητήσεις και θα εμφανίζονται λιγότερα αποτελέσματα, πολλές σελίδες θα χρειαστεί να αλλάξουν στρατηγική.

Να έχετε υπόψιν σας ότι το 75% των χρηστών δεν πηγαίνουν ποτέ στην δεύτερη σελίδα αναζητήσεων.

Η Apple, η Google, και η Microsoft προσπαθούν να ενθαρρύνουν την χρήση των φωνητικών προγραμμάτων αναζητήσεων που έχουν.Έτσι το να τα τροφοδοτούμε με τον καλύτερο τρόπο θα είναι το κλειδί για να πάνε μπροστά.

Η αναζήτηση θα συνεχίσει να είναι σημαντική επειδή οι άνθρωποι θα συνεχίζουν να ψάχνουν στο Ίντερνετ.
Οι πραγματικοί χρήστες θα είναι πάντα το απόλυτο κοινό για το περιεχόμενο του Ίντερνετ.

Και οι πραγματικοί χρήστες θα ψάχνουν στο ίντερνετ με ποικίλους τρόπους.

Και αυτό θα απαιτεί να παραμετροποιούνται οι αναζητήσεις, σε οποιαδήποτε μορφή και αν είναι.

Η σήμανση Schema έχει εφαρμοστεί στην Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης ως ένας τρόπος για να υπάρχουν πιο αξιόπιστα , οπτικά περιεχόμενα για τις αναζητήσεις.

Για παράδειγμα, αν ψάξετε ένα αγαπημένο σας τραγούδι, σας παρουσιάζεται με στίχους, ημερομηνία κυκλοφορίας, προγράμματα συναυλιών, βιογραφικά καλλιτεχνών και άλλα.

Η Schema είναι ένα σημάδι για τις φιλοδοξίες που έχει η Google στις αναζητήσεις, και θα βρεθείτε ένα βήμα μπροστά αν αρχίσετε να τα ακολουθείτε και αρχίζετε να την εφαρμόζετε στο SEO.

Αυτά τα δομημένα δεδομένα αναλύουν τα είδη του περιεχόμενου που περιέχεται σε κάθε σελίδα από τον ιστότοπό σας, είτε είναι περιγραφή προϊόντος, σχόλια, νέα, ημερολόγια από γεγονότα και άλλα.

Τα δομημένα δεδομένα της Schema βοηθούν τα bots αναζήτησης  να κατανοήσουν το περιεχόμενο του website σας, καθιστώντας το πιο αξιόπιστο και αυξάνοντας την προβολή του στην σελίδα αναζητήσεων.

Και φυσικά δεν μπορούμε να συζητήσουμε τις αναδυόμενες τεχνολογίες χωρίς να αναφέρουμε τον τρόπο με τον οποίο η επαυξημένη (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR) θα αλλάξει τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι η εικονική πραγματικότητα παρέχει ένα εντελώς νέο περιβάλλον χρήστη και άλλη εμπειρία χρήστη, αλλά οι βασικές αρχές της αναζήτησης θα παραμείνουν ουσιαστικά αμετάβλητες. Το περιεχόμενο θα εξακολουθεί να είναι η κορυφή στο SEO αλλα η βελτιστοποίηση της σελίδας σας με οπτικό περιεχόμενο θα φέρνει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Η τεχνολογία εξελίσσεται συνεχώς. Πριν από είκοσι χρόνια, ήταν δύσκολο να φανταστούμε ότι τα smartphones θα κατακτούσαν τον κόσμο!

Η πραγματικότητα είναι ότι η σύνδεση στο διαδίκτυο είναι πιο δημοφιλής και σημαντική από ποτέ. Οι άνθρωποι εξακολουθούν να εξαρτώνται από το Ίντερνετ για ψυχαγωγία, πληροφορίες και δυνατότητα άσκησης επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Καθώς όλο και περισσότερες συσκευές και άνθρωποι συνδέονται με το Διαδίκτυο για να κάνουν όλο και περισσότερες αναζητήσεις, το SEO δεν πεθαίνει, αλλά μάλλον γίνεται πιο σημαντικό κάθε μέρα.

Με τόσες συσκευές που ψάχνουν για τόσο πολλές πληροφορίες, όσο το δυνατόν γρηγορότερα, οι πραγματικοί νικητές του Διαδικτύου του αύριο είναι οι επιχειρήσεις και οι άνθρωποι που μπορούν να προσφέρουν το καλύτερο περιεχόμενο.

To SEO εξελίσσεται. Και ταυτόχρονα εξελίσσεστε και εσείς.

Επομένως δεν θα σταματήσει να υπάρχει, τουλάχιστο άμεσα.

Ποιες τεχνικές SEO πιστεύετε ότι θα ευδοκιμήσουν και ποιες θα πεθάνουν καθώς προχωράμε μπροστά με την τεχνολογία;

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια